Konstiga nummer!

Vet alltså inte vad som har hänt!! Nästan varannan dag har jag missat samtal från något nummer som jag inte känner igen. Och det är inte samma heller!
Som ett t.ex. började på 019, riktnr till Örebro fick jag höra. Men jag känner ingen där så jag sökte på numret och fick se att det är registrerat på Malaga!!!? Googlar jag numret så står det att dom försöker sälja underkläder i bambufiber??! Hur sköna kan dom vara på en skala?!
Sen ett 08-nummer som också verkar vara någon form av telefonförsäljning. Sen idag hade jag ett från någon i Kristinehamn!
Vad är det som händer liksom!! Har alla telefonförsäljare börjat försöka med mobilnr nu?! Drygt är det iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0