Vill inte klaga!

Men ibland måste jag! Är inne i en sån där dålig period. Först så känns allt så himla jobbigt med allt som ska göras här hemma! Det tar emot när man ska få nått gjort. Sen på det så fick jag redan på att jag inte får förlängt på den plats jag jobbar idag. Vilket betyder att jag får lägre lön samt att jag inte har något jobb att gå till varje morgon! Hur j*vla trist är inte det då!!? Nog för att jag får mer tid för det som ska göras hemma men det är inte alltid positivt.

Alla tankar och funderingar om hur saker och ting kommer sluta gör så att jag tappar all energi! Måste komma på bättre tankar och humör så jag får tillbaka orken...


(Ursäkta detta beklagande inlägget!!)

Kommentarer
Postat av: jimmy

Aj! Trist. Men de är klart man måste få klaga lite ibland. Men du ska se att det kommer att bli bra, och lösa sig till slut. Kämpa på bara!

2010-05-20 @ 07:52:16
Postat av: Therese

Förstår dig, man måste få klaga ibland!! Men det här fixar sig Anna!!! <3 PUSS!

2010-05-21 @ 18:33:02
URL: http://haksberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0