Tvätt... tvätt... tvätt...

Idag har jag tagit tag i den där högen som bara växer med handdukar och lakan. Imorgon är det bara handdukarna kvar! Skönt!

Jag har försökt att inte skriva så mycket om hushålls sysslor men det är ju det enda jag gör om dagarna nu. Vet inte vad jag annars ska skriva om. Tycker att det är tråkigt och läsa om städning och tvättning själv men är ju min vardag nu. Så kommer nog vara tråkig ett tag framöver!! Håll ut! ;)
Kanske överraskar någon dag med något jätte spännande!!

Va en sväng till Rusta och Dollar nyss. Köpte en till torkställning på Rusta och fyndade nya låga glas på Dollar (+lite annat bra att ha)! Vi har typ bara 5 st låga kvar så tyckte att 6 st för 30kr lät bra! Fick bli 12 st sånna.

Imorgon är det onsdag va..?! Grey's alltså!! Jippi! Äntligen!
Ingenting på tv idag dock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0