Vill men ändå inte...

Jag har precis läst klart tredje boken i Twilight serien av Stephenie Meyer. Nu vet jag inte om jag kan läsa den fjärde innan jag har sett filmen...!!?! Vet inte om jag kan hålla mig från att INTE läsa den heller!!?! Kommer ju säkert att dröja nått år innan filmen har premiär!
Böckerna är ju verkligen super bra och eftersom jag har sett filmerna innan jag läste böckerna så blev dom som en förlängning av filmerna! Händer ju så mycket mer i böckerna!
Men kan jag då läsa den sista boken innan filmen är klar?! Kommer jag att förstöra hela spänningen med filmen?

Kommentarer
Postat av: Tessa

Läs boken sist, annars kommer du bli besviken på filmen...

2010-07-27 @ 08:46:35
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Anna

För sent! ;) Kunde inte hålla mig! Kan ju hoppas på att jag har glömt bort lite när filmen väl kommer! ;)

2010-07-27 @ 13:40:07
URL: http://janneanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0