Dryg period!!

Det spelar ingen roll vad dom gör, dom kan ligger och sova i andra änden på huset men ändå höra när jag öppnar ett packet med skinka!! Blir så full i skratt varje gång! Som nu t.ex. så låg Lisa och sov i vårt sovrum och jag skulle göra en smörgås. Å, vad är det jag hör när jag öppnar skink förpackningen...?! Jo, en duns sen små snabba tass steg springandes till köket!!
Tror att mina katter gillar skinka...

Nu är jag inne i en sån där period som jag vill göra om allt nu på en gång!!! Vill ha nya möbler, nya tapeter och RIKTIGT klart i alla rum med lister och dylikt! Men försöker få mig att förstå att man måste ta en sak i taget.
En sak i taget!!
Skit svårt ju!! Vill så mycket hela tiden! Måste försöka lära mig att tagga ner lite... tror min sambo skulle bli glad då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0