Ett tag sen nu

Börjar känna att jag inte vet vad jag ska skriva om längre så det kanske går längre mellan inläggen ån vad det brukar. Fast har aldrig varit flitig med det heller så kanske inte gör nått.

Jag har iallafall börjat jobba igen. Vilket känns skönt nu när den pirriga första dagen har passerat! Men alla är verkligen super trevliga och snälla så jag tror att det kommer gå fint det här. Måste bara påminna mig själv om att det kom mer att ta tid och lära sig det mesta, men brukar inte stressa upp mig så lätt. Sen förväntar dom sig nog inte att jag ska kunna allt på en gång!
Har ju en liten fördel med att jag känner den som lär upp mig! Blir lite lättare då på nått vis!

Sen har vi börjar med stommen på verandan på framsidan (mot vägen). Så förhoppningsvis så ska det flyta på lite efter jobbet men nu går vi ju om varandra för Janne jobbar eftermiddag den här veckan så blir inte så mycket gjort. Slänger in någon bild sen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt att det går bra på nya jobbet! Klart du klarar det där galant!! :D Puss!

2010-08-18 @ 20:22:42
URL: http://haksberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0