Känner mig lite bättre idag!

Kommit hem från jobbet och tagit helg för inte alls så länge sen! Ska försöka vila så mycket som möjligt nu i helgen så jag blir av med förkylningen. Men det kan ju ta tid ändå! Tråkigt nog!
Men kliade i fingarna hela eftermiddagen och kväll igår när jag inte orkade göra nånting. Vill måla klart vitrinskåpet!! Blir kanske nått penseldrag idag fast jag borde vila...

Måste säga att jag är verkligen så himla nöjd med min tatuering! Färgen har blivit jätte fin nu när den har läkt!



Ne, nu måste jag stoppa nånting i magen! Den säger att den är lite hungrig! Hihi!



 


Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att du känner dig lite bättre idag,som sagt VILA i helgen så du blir riktigt kry! Och din tatuering är GRYM Anna! Den ska du vara nöjd över! :) puss!

2009-09-11 @ 18:05:08
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Mäjlin

Tatueringen är SUPER SNYGG, är JÄTTE avis :) Den ska du absolut vara nöjd med..puss&kram

2009-09-14 @ 19:06:58
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0