Hemma!

 

Loka hade önskat sig en hamburgare i paket... så hon fick en inslagen hamburgare! ;-)
Hon blev lite förvånda kan jag säga när hon öppnade paketet och hittade en hamburgare! Haha!

Fint väder har vi haft... satt ganska länge i solen utan att tänka mig för. Trodde dessutom inte att jag satt så länge som jag gjorde. Så nu är jag knall röd på ena armen (för snett satt jag väl också!) och "T-shirt" bränna!! Kan det bli bättre!! Gah! Får helt enkelt gå i t-shirt ett par dagar framöver! ;-)




Kommentarer
Postat av: Helena

Jag känner samma, men vi ska få komma till Falun igen den 20, får se vad dom hittar på då.

Vi ses på fredag :) Jag ska köpa biljett idag..



många kramar

2009-05-04 @ 08:35:50
URL: http://ninna85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0