Riktigt slö idag!

Ja, idag (än så länge) har jag inte gjort NÅNTING! Slö som tusan idag!
Ikväll blir det nog inte heller så mycket. Janne jobbar till senast kl 18 trodde han... kul!
Han ville på guvenören på Solo, ingen som verkar vara på! Hade kanske varit roligt och gått dit och sett han men vet inte om jag varken har lust eller ork?!

Igår fick vi mat hos Jocke och Malin, jag fick mig även ett glas vin. Så trevligt så! Tack tack för det!

Mer underhållande än så här blir det nog inte... ?!


Tog bilden från Rebecka (hoppas det inte gör nått?). Hos Rebecka med flickorna. =)

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Jag hade lätt gått dit...

2009-03-07 @ 21:54:22
URL: http://jihedm.blogspot.com/
Postat av: Nadine

Hej tjejen,världen är liten. Caroline är en bra kompis till mig. Visste inte att ni kände varandra, kul =) hoppas allt är bra kramar

2009-03-08 @ 20:29:55
URL: http://gustavsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0