Uppdaterar er!

Skulle ta Janne's bil idag, krånglade som f*n med den igår när jag skulle flytta på den så jag kunde sätta i motorvärmare. Ja... säkert 30 minuter tog det innan jag kunde få i sladd-h*vetet. Svår startad och samma konstiga is-lager på den såklart! Såg framåt iallafall så jag kunde flytta på den.
Men kände mig ganska nöjd när jag lyckades +att jag skulle få åka varm bil morgonen efter.
HA!! Trodde jag ja!! Bilen va ju varm och så men is-lagret satt lika hårt för det!! Så va bara och stänga av bilen och springa in efter bilnycklarna till andra. =/
Hade LITE bättre sikt i den efter att jag använde den igår.


Fredag idag! Helg! Janne kommer hem! En vecka kvar till Chris Brown!!


Ja, undra vad man ska göra idag är ju ändå fredag! Hmm... det visar sig!
Imorgon ska jag iallafall sova läänge!

Tack för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0