At Linda's place yesterday!

Åhh va jag önskade att jag hade varit frisk igår!! Hade verkligen jätte roligt men det va inte som att vara frisk och på gång! Så tråkigt att man ska bli förkyld precis när man har planerat att man ska göra nått man sett fram emot! Aja... inget att göra åt!
Hade otroligt roligt för det! Många skratt blev det, svårt att inte ha det roligt och trevligt i det sällskapet! Tack till alla mina vänner! Och till Linda för att jag fick komma!


Så... ikväll är det finalen i Körslaget! Vet faktiskt inte vem jag tror vinner! Måste vänta och se vem som är bäst ikväll. Är så olika varje gång tycker vem som är bra!

(Bild lånad från tv4.se)


Vem tror du vinner?!!



Kommentarer
Postat av: Linda & Ida

Men herregud! Inte ska du ha dåligt samvete! Alla kan väl bli sjuka! Jätteroligt att du kunde komma och vara med på alla galna upptåg!



Kram

2009-01-31 @ 17:24:56
URL: http://villanochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0