Våran fredag och lördag!

Har varit två fullspäckade dagar.

Igår efter jobbet så fick jag fint besök av Malin och barnen! Lekte med lego och fikade lite. Jätte roligt och få besök så där!
Sen fick jag följa med hem till Therese, Thommie, Saga och Thea! Där åt vi pizza/sallad/kebab och sen kikade vi på Let's Dance. 
Efter det blev det ett gals vin med Malin nere på Faluvägen! Trevligt, trevligt!


Idag så har vi haft besök av dom här!

 


Sune skulle givetvis vara med. Han tycker verkligen om barn, han brukar sitta mitt i där alla leksaker är eller så följer han efter barnen. Han ska då iallafall vara där dom är. Så roligt!
När vi hade busat klart här så åkte vi alla till Andersson/Jansson idag igen. Fast idag blev det tacos istället! Mumsigt det va! =P
Barnen va i sitt esse! Tror att dom alla gick lite på övertid...
Dansades en hel del till Melodifestivalen! =)



Imorgon vet jag inte vad det blir! Det är ju trots allt söndag och söndagar är ju den heliga slappar dagen! Iallafall för mig! Brukar försöka göra så lite som möjligt då och ladda upp för ytterligare en jobb vecka.

Ne, nu ska jag kika lite på tv. Sen blir det sängen!
Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Mäjlin

Tack själv=) måste vi göra om snart, vinet alltså ;-) haha..

2009-03-01 @ 11:20:33
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack själva för en trevlig helg!!

Pöss å kram!

2009-03-01 @ 11:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0