Massage idag!

När ska man få tillbaka sig själv efter att man har varit sjuk?! Har absolut ingen energi kvar alls! Och hur trött som helst va jag när jag gick upp imorse!! Jag som ändå har varit hemma och vilat ganska mycket. Får väl ge det några dagar till så kanske jag blir helt frisk!

Fick massage idag på jobbet. Hur skönt som helst! Han hittade lite knutar och han tyckte jag va lite stel. Men inget som jag inte visste om, känt mig stel och haft ont till och från ett tag nu. Spänningshuvudvärk förstod han att jag hade. Fick en ny tid så hoppas att det kanske blir lite bättre.
Sen måste jag lära mig att slappna av lite mer, kommer på mig själv när jag sitter och funderar över något eller bara sitter och jobbar så spänner jag axlarna och nacken av ingen anledning alls! Det måste jag verkligen sluta med!
Nej, nu har jag klagat tillräckligt för den här veckan!

Nu ska jag mysa med Sunis och titta på 2½ män!

Kommentarer
Postat av: Nadine och Gustav

Hej. Kul att höra från dig. Är allt bra? Kramar

2009-02-04 @ 10:41:30
URL: http://gustavsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0