Länge sen sist!

Åkte till Västerås igår. Införskaffade mig ett par nya byxor sen lite grejjer på IKEA. Va ganska länge sen sist vi var där. Tyckte att man såg nyheter lite överallt när man gick där. Så det va kul!

Hade dock problem när jag skulle välja tyg... ville ha nytt på badrummet, sovrummet och kanske till vardagsrummet. Men alla tyger jag såg och ville ha va slutsålda. Så Janne höll på att dö där tror jag bland tygerna. Jag hade ju gett mig f*n på att jag skulla ha något tyg med mig hem, iallafall till badrummet. Blev till slut ett helsvart...

Efter det va vi till Alexandra och Jonas. Tittade på Melodifestivalen och en film. Changeling med Angelina Jolie. Att rekommendera! Tyckte att den va bra!


Idag så har vi inte gjort så mycket. Janne har plockat lite i källaren, jag har dammsugit. Sen så va Liam, Jocke och Lasse hit en sväng. Dom började kika lite på köksfläkten! Så nu hoppas jag på att den kommer upp idag!

Nej, hjälpa Janne med källaren ska jag göra nu istället!
Hörs sen!

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Nadine

haha nej det är lugnt. Bara den blir finare än nu. =) kram

2009-02-15 @ 21:26:45
URL: http://gustavsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0