GAH! Insnöad!

Verkligen insnöad! Kom inte längre än halvvägs ut på gatan idag när jag skulle till Järgarnäs och äta! Körde FAST så jag blockerade vägen utanför! Som tur va fick jag hit både Jocke och Andreas som hjälpte mig loss! Annars vet jag inte vad jag hade gjort! Kände mig lite hjälplös när jag satt där i bilen och inte kom nånstans alls! Gick bra till slut iallafall!

Inte kan jag skotta heller för då pajar jag axlarna och ryggen. Vi har ingenstans att göra av snön här, måste slänga upp snön på sidorna, upp i slänten och det klarar inte jag av! Sen blir det jämt så här när Janne jobbar och jag sitter alldeles ensam här. Snöslunga nästa vinter säger jag bara!!

Ne, nu ska jag fika lite kaffe och bulle till One Tree Hill!

Kommentarer
Postat av: Mäjlin

Å nej...hihi..tur att det gick bra iaf=D

2009-02-08 @ 21:39:47
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0