Söndag!

Trött och slö idag. Så det är en vanlig söndag med andra ord! Vet inte vad det är med mig och söndagar men brukar alltid vara så! Men jag vill verkligen bli klar med källaren! Vore så himla skönt om den vore tom på grejer! Är ju inte mycket kvar... så måste hitta på den där orken nånstans!

Annars så har helgen varit bra! Haft myskväll med både Fahlénarna och Andersson/Jansson! Träffat bror med familj också! Men dom kommer vi nog se mycket av nu eftersom dom har köpt en tomt uppe på Vallen(?), vid Snöån. Så roligt!! Får kanske möjlighet att träffa dom lite mer då!

Ne, källaren va det ja!




Hittade för övrigt en hemsk gammal bild när jag plockade i källaren förra helgen!
Det är f.v: Janne, jag, Therese och Jocke på Jannes student för ca 7 år sen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha,men ANNA! Vilken jävla bild! Man kan ju lugnt säga att det är MÅNGA år sen!! så siiina vi va!!

2009-08-30 @ 15:10:55
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0