Update!

Veckan som gått har vi nästan bara jobbat. Vi har fått hit mer operatörer från Vietnam som ska utbildas här, så nu är dom totalt 13 stycken. Kommer fler i början av maj tror jag. Dom är så roliga, dom har ett helt annat sätt att se på allt! Sån skillnad det kan vara på människor!

I onsdags så åkte jag, Malin och Therese till Sanna på ljusparty. Hade ju tänkt att jag kanske inte skulle köpa något men fastnade för ganska många dofter så det blev lite ljus iallafall.

Igår så va jag ner med tjejorna och solade. Vilket va jätte skönt! Tack för att ni lät mig falla för grupptrycket! ;-)

Idag är det ju fredag! SKÖNT! Blir nog inte så mycket idag. Men imorgon ska vi till Therese och Thommie på en Singstar och Guitar Hero kväll tror jag att det va. Äta lite och ha det trevligt!
Sen på söndag tror jag att det kanske blir en shopping vända med Malin (och någon till kanske) till Borlänge! ;-)
(Om vi inte har FÖR roligt på lördag så man är trött på söndag)

Hoppas ni alla får en bra och solig fredag!!
















Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi måste ha en bra övertalnings förmåga ;D men de va ju tur, för du fick ju en tur i himmelriks-bilen.. Muhahaha! Hoppas vi kan ses snart igen :)

Kram

2009-04-24 @ 09:15:56
Postat av: Therese

Det är bra att falla för grupp-trycket ibland!! ;-)

Vi ses i morgon!!

Puss!

2009-04-24 @ 10:28:40
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0