Jahapp!

Jag som var duktig och började till kl 06.00 idag så jag kan sluta tidigare imorgon. Men då efter att jag larmat av och ska gå vidare så är det en innerdörr mellan matsalen och kontoret. Den är naturligtvis låst, så man måste använda sitt passerkort för att komma in. Och jag har fått ett nytt kort och tänker inte på det... så jag kom inte in imorse. KUL! Som tur va så fick jag inte vänta så länge tills dom första kom. Men ändå!
Ska försöka fixa det idag så jag kommer in nästa gång jag tänker börja tidigare.

Åh! Va jag tycker om ALLA mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Therese

Tycker om dig åxå Anna!! :-D <3

2009-04-16 @ 09:43:33
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Mäjlin

Å vi tycker om dig <3<3 super duper mycke ;-)

2009-04-16 @ 10:39:16
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Fia

Anna du är bra rolig du... Haha!!

Kraaam

2009-04-17 @ 07:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0