Hos mamma igen!

Men idag har jag bunkrat upp med frulle!
Orkade inte göra nån frukost innan jag åkte så det fick bli så!
+ att jag vet någon som kanske bli avundsjuk som fortfarande ligger hemma i sängen!
Då han inte ville följa med så va ju det en anledning till att åka McDriven! =)


Igår va vi ut till Faluvägen och träffade alla kära vänner! Så roligt ocg trevligt vi hade!
Sen va det ju såå himla fint väder också!
Liam kom till Janne och sa att han också hade lika coola skor som Janne! Söt!


Idag vet jag inte va vi ska göra! Det visar sig!
Skulle behöva städa lite hemma också. Får se vad det blir!
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: janne

Liam har rätta känslan i sitt sko-val, absolut!

2009-04-12 @ 15:23:09
URL: http://janneanna.blogg.se/
Postat av: Mäjlin

Klart han har det;-)



Tack för en mycket trevlig påsk helg!!



PoK

2009-04-15 @ 12:01:01
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0