Utmanad av Alexandra

En lista om vänner i mobilen

-Har du pussat nr 2?
Alexandra... JA! =D

-Vad har du för relation med nr 20?
Idriz... min polare! ;) Ser han inte så ofta dock!

-När ska du träffa nr 30?
Lilli (svärmor)... jadu, när dom dyker upp!

-Är nr 18 söt?
Håksberg (Faluvägen 97)... Ja, självklart ör dom söta!

-Vad var ditt första intryck av nr 13?
Telenor eurovoice... vet inte! har inget intryck!

-Gillar du nr 14?
Farbror Roland... ABSOLUT!

-Har du träffat nr 3 den senaste månaden?
Bror Andreas... nej, tyvärr!

-När ska du träffa nr 26 nästa gång?
Järgarnäs (Jannes föräldrar)... lasse träffar jag nog imorgon.

-Är du nära vän med nr 23?
Jocke... hmm...

-Har du gått på bio med nr4?
Angelica Berg... kommer faktiskt inte ihåg. Men det skulle kunna ha hänt.

-Skulle du kunna gå ut med nr 35?
Mormor... Ja, det skulle jag!

-Vad pratar du & nr 5 oftast om?
Anna Karin Holm... om katten Sune!

-Skulle du kunna ge nr 9 en kram?
Emelie (tror det är wahlund)... så isf JA!

-Vad har du & nr 24 för relation?
Jonas... min bror!

-Vad skulle du vilja göra med nr 25?
Jonas Fahlén... spöa han i tennis på Wii!

-Vad är det bästa med nr 8?
Elin KB... alltid glad! Har alltid varit en bra vän!

-Brukar du & nr 16 träffas ofta?
Helena Berg... ne, inte så ofta som jag skulle vilja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0