Ojoj!

Vilken dag det va på jobbet idag!
Hade en kontrollant med mig idag som skulle kolla så jag gjorde mitt jobb riktigt. Vilket jag trodde inte skulle ta så lång tid. Men kl 15.00 va jag/vi klara!
Först fick jag krångla med och ta fram en lista som han skulle ta samples från, bara det tog 3 timmar (seg dator/program). Sen efter lunch så skulle jag plocka fram fakturor med matchande inköpsordrar (samplen han hade valt ut) vilket tog 1,5 timme.
Sen efter det så gick vi igenom dom lite grann så han skulle förstå vad allt betydde och så.
Så hoppas nu att han inte hittar något som inte stämmer!! Han tyckte innan han åkte att allt verkade se bra ut, men man vet aldrig vad som kan dyka upp eller va han kan hitta på och inte hitta på!

Annars då... vi är friska och krya i den här tråkiga årstiden iallafall.
Har väl fortfarande lite tapetsering kvar i köket, färg i hallen och sen lite små pyssel med inredningen i lådorna. Sen räcket runt trappen såklart!
Det verkar som att Janne väntar på att någon ska komma och göra allt åt oss, vilket det inte kommer att göra! Så det kommer väl aldrig att bli klart! *grr*

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej :) ja han växer så det knakar min prins :)

klart du får komma och hälsa på, emils rumblir klart i morgon sen är det klart i lägenheten :)

Måste få komma och kika hos er sen också, det fina köket som jag väntat på sååååå länge.. haha!!

många kramar

2008-09-24 @ 23:21:12
URL: http://ninna85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0