Helgerna är så korta!

Det började väl inte så bra i fredags när vi skulle iväg till Martin. Cyklade ner men innan vi kom iväg så letade vi nycklar, slog sönder en cider flaska i backen när jag skulle stanna med cykeln. (Janne hade lastat korgen full med alkohol så korgen bara hängde)  
Vi kom ner till slut iallafall och väl där hade vi det så trevligt!

   

Igår så va jag med mamma till Borlänge på kattutställning. Träffade hon som jag ska köpa Sune av där, hon ville att jag skulle se hur det är för hon tycker att jag ska ställa ut Sune eftersom han är en sån skönhet! ;)
Men vi får se hur det blir med det...
Sen på kvällen bar det av till Söderbärke på fest hos Rebecka! Hon fyllde 22 år nu den 22 september! Haha!
Va inte så glad på alkoholen men jag hade kul för det!

Today I have använt dammsugan lite. And even the tvättmaskin. Sån fun day har jag haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0