Min onsdag!

Började med att jag försökte ta reda på hur våra besökare på jobbet skulle komma härifrån till Arlanda. För det va tydligen inte bestämt! Och dom ska flyga tillbaka hem imorgon!! Så hon som hade hand om dom skulle ringa mig men när hon ringde så hade jag ett litet möte med våran kaffe leverantör så jag kunde inte svara.
Så strax innan 9 ringer hon igen, ger mig inte så mycket information mer än att jag skulle ringa och boka en taxi! ( dagen innan! )
När vi är klara så är kl ca 10 över 9, då va jag tvungen att prata med gästerna och få flyg tiden även vart dom ville åka från. Hotellet eller fabriken.
Så kl 9.15 ca ringer jag taxin och blir sittandes i kö. Blev LITE stressad då med tanke på att jag skulle på ett möte här i Ludvika kl 10, helst vara där lite innan också!
Men det gick bra till slut... fick en taxi och kom fram några minuter innan mötet skulle börja!

Va tillbaka på jobbet mycket senare än vad jag hade tänkt, halv tre, kvart i tre tror jag klockan va. Då var jag tvungen att fixa fram någon present till gästerna, vilket heller inte va köpt eller bestämt vad ens än gång. ( dagen innan! )
Men jag är ju så förbannat bra så det fixade väl jag!!

Så min onsdag har gått till åt möten och bilåkning känns det som. Fick knappt något gjort! Är helt slut när jag kom hem! Har inte gjort något annat än legat i soffan!!

Nu förbereder jag mig för ett avsnitt med GREY'S!!

Hörs sen!
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0