14 oktober

Igår när jag slutatde så åkte jag upp på BYN i Bärget och införskaffade en blombukett till min famor som blev 81 år igår. Så vi var alltså till Östanbjöka och hälsade på min farmor och farfar. Det kan jag säga va längesen vi var dit.
Bägge två börjar bli så gamla och skruttiga, kännas som att man ska försöka ta sig mer tid och hälsa på dom. Man vet ju aldrig hur lång tid dom har kvar.
Så innan vi var hemma så var kl halv 9 tror jag. Stannade även till i Gonäs där vi hämtade en dator som Janne ska försöka fixa. Få se vad han kan göra åt den.

På fredag åker vi, ska bli skönt och komma bort lite +jag får SHOPPA en massa! =)

Nä, nu ska jag mysa med lilla Sune. Han ligger här brevid och sover så sött! Hihi!

Hörs sen!

(vet inte hur det här inlägget blev :S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0