I helgen avgörs det! ;)

Jaha... idag har jag inte så mycket alls! Städat och bakat! Haha! Annars har jag bara kollat på apparaten! =)
Janne jobbade idag 6-18 rätt skönt att vara ensam och inte göra nånting faktiskt! Förlåt Jan!

Fredagen spenderade jag och Janne vid tv:n. Kollade på hockeyn, drack mjölkdrinkar och åt cheesballs! Jan drack öl förstårs!
Lördagen va jag med Janne och Jonas på drifting i Grängesberg. Rätt kul faktiskt... killarna bangade ju först!! Haha! Efter det åkte vi hem och tinade upp lite sen åkte vi till Wahlund/Fahlén och åt pizza. Slutade med att vi spelade lite kort!
Får se hur det blir idag... nu... om det blir nå kortspel!?
Verkar så!! =)



I helgen så är det ju Eurovision finalen!! Ska blir intressant och se hur det går för Charlotte!

Förra årets vinnare... väldigt bra tycker jag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0