ni vet nyinköpta bilen?

den är juh nu inkörd nu om man säger så...
smälld

framifrån


de värsta är att jag hade juh precis börjat gilla den, den går billigt och snabbt... man sitter skönt i den och schysst stereo, hur bra pendlare som helst... men nu ser den juh bara ledsen ut. å försäkringsbolaget säger bara citat:
 "vi har tagit emot din skadeanmälan nu väntar vi på att motpartens försäkringsbolag hör av sig och sen hör vi av oss till dej".  så har dom sagt i två dagar nu... fint va, jag försökte förklara att det är en bil jag använder dagligen så jag skulle behöva den, då frågade dom inte om jag kunde tejpa ihop den sålänge... då sa jag att då skickar jag böterna som jag får om jag eventuellt blir stoppadav polis! då tyckte hon inte idén var så bra längre...  aaah!!!   va fan ska man göra? börja knarka eller? nu ska jag ringa lite till, jag måste juh få lämna in bilen nånstans? de här är juh ohållbart för helvete!

// jan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0