Helgen förbi!

Känns som att det har hänt mycket i helgen, att den har varit ovanligt lång! Men det är ju inte helt fel.

I fredags så va vi ju på Folkan, kikade på Arvingarna(?!) och hade hur kul som helst med vännerna!! En kväll jag inte kommer glömma!



Tack till er alla!!


I lördags så grejade Janne och Jonas i köket för fullt. Dom fixade med golvet så vi skulle hinna lägga in mattan innan Janne skulle iväg till Tyskland (kommer mer in på det)!
Sen åt vi pizza med Jonas, Alexandra och barnen. Mot kvällningen så blev det en film hemma hos dom!

Så i söndags så åkte jag och Janne till Borlänge och köpte det som behövdes till golvet. Sen gjorde han klart så det bara var att lägga in mattan. Vilket dom gjorde!!! ÄNTLIGEN!!





Sen har ju ♥Mathilda♥ blivit stoor!! 6 månader igår!!
Hipp hipp HURRA HURRA HUURRRAAA!!
Grattis till dig!




Idag så åkte Janne till Tyskland med jobbet på utbildning. Han blir borta hela veckan. Han kommer hem fredag natt! Så min vecka kommer väl se hur så här:


Började skruva lite idag. Trodde att det inte skulle vara så svårt men höll på och j*vlades med ena sida hur länge som helst!! Måste ha varit helt skev! Fick till slut ihop den!
Kanske blir ett kök av det här ändå! *fniss* =)


Nu ska jag åka och köpa mig nått att äta. Så jag orkar gå på promenad idag!


//Anna



Kommentarer
Postat av: Tessa

Tack så jätte mycket....!!!
:-D
//Mathilda!!

(jätte fint golv ni lagt in..!!!
nästan lika som de vi har i vårat kök.. :-)!!!

2008-01-28 @ 20:17:33
URL: http://tessa84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0