Fredagens outfit...

Jag va till Borlänge en sväng idag. Ville ha ett par gråa stuprörs byxor och jag hittade ett par! Från H&M, 198kr. Tyckte att det va ett kap! =)
Så när jag kom hem så visste jag ju inte vad jag skulle ha till dom... så jag provade lite olika! Köpte även en skjorta (50kr!) också men den va inte så himla snygg till.
Så det lutar mot att jag tar en vit t-shirt men en grön/blå-randig väst över till byxorna.

Men får väl se vad det blir för outfit på fredag. Har ju en tendens till att ändra mig några gånger innan!
Fast jag gillade verkligen västen med dom gråa byxorna!

För övrigt idag så har jag inte gjort så mycket. Tvättat lite bara.

Nu ska jag kika på Design: Simon & Tomas. Sen blir det antagligen en promenad med Alexandra!


//Anna



Kommentarer
Postat av: Malin

Super snyggt =D

2008-01-22 @ 10:43:36
Postat av: alexandra

det där blir JÄTTEbra :)
Fiiint!

2008-01-22 @ 14:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0