Inte många dagar kvar!

Snart går man då hem för julledighet, 3 dagar kvar om man räknar med idag. Inte helt fel! Men det är mycket och göra kan jag säga! Så mycket som möjligt ska in innan årets slut och innan vi byter system! Känns som att alla är lite stressade över det faktiskt.
Men jag kommer nog ändå inte vara helt ledig. Kommer kanske få åka hit minst 2 ggr! Korta vändor hoppas jag att det blir!

Någon som vet vad dom ska göra på nyår?! Alla kanske har planer utom vi! För jag har ingen aning om vad vi ska göra då eller vart vi blir överhuvudtaget! Lika med juldagen... ska man ut då eller ska man skita i det?! Hjäälp..!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lyllos dej som är ledig... VISSA andra måste jobba i mellandagarna =/ ne, ska inte klaga för jag fick faktiskt lite ledigt trots allt!

Vill så gärna gå ut på juldan men det verkar inte va nån som är på?? Biljetterna till folkan hörde jag va slut =(

2008-12-17 @ 20:39:25
URL: http://villanochvi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lyllos dej som är ledig... VISSA andra måste jobba i mellandagarna =/ ne, ska inte klaga för jag fick faktiskt lite ledigt trots allt!

Vill så gärna gå ut på juldan men det verkar inte va nån som är på?? Biljetterna till folkan hörde jag va slut =(

2008-12-17 @ 20:39:59
Postat av: Linda

Jag HATAR när det först krånglar ochh inte blir nån kommentar alls och sen helt plötsligt blir det flera stycken! Det är ju inte första gången! Ghaaa

2008-12-17 @ 20:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0