Snart helg igen!

Veckan som kommer är ju en kort vecka, så blev glad när jag tänkte att:
'Snart är det ju helg igen, en lång helg!' Hihi!
Då på fredagen blir Loka 1 år så vi ska ner till Stockholm på fredag eller lördag. Ska bli jätte roligt! Träffar ju inte min kära bror och familj särskilt ofta!

Helgen som har varit så har vi umgåtts med vännerna! I fredags så åkte vi upp till gruvkontoret där alla grannarna va ute och hade grillat! Så där blev vi kvar hela kvällen! Hur roligt som helst!
Igår så va vi till Västerås. Fick med oss MASSA grejer hem!! Det är ju det roligaste jag vet att åka dit en hel dag... fast vi valde lite fel helg! Men det gick ju bra ändå!
Idag så kom Liam hit när resten av familjen åkte och kollade på en ny husvagn!
Lekte med bilar och spelade guitar hero med Janne.

   

Sen när Malin, Jocke och Alicia kom tillbaka så hade dom köpt med sig sibylla! Smarrigt! Tack så mycket! =)
Fick då även in garderoberna vi hade köpt så resten av dagen har vi skruvat och grejat!

   
   | Sidan som är klar |      | Den som ej är klar |     | Nått sånt här blir det |

Fick upp lakan, gardiner och dukar från källaren nu. Så nu kan vi slänga ut dom skruttiga hyllorna som allt det låg i nere! Kanske man kan få någon ordning där snart!
Tror att garderoben kommer bli väldigt bra när den är klar! Hur skönt som helst att ha mycket plats för allt!

Nu ska jag slänga mig i soffan och slappa med en chokladkaka!! Haha! Mums!

Vink, vink!!



Kommentarer
Postat av: Mäjlin

Det kommer bli jätte bra i din garderob..är såå avis..hihihi..

Kramar

2008-04-28 @ 10:54:53
URL: http://malinnordh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0