Helgen!

I helgen så har vi bara spenderat våran tid men vänner!
På fredagen var vi hos Wahlund/Fahlén. Alexandra gjorde tacopaj med guacamole *mumma* vilket va för ovanlighetens skull längesen vi åt! Men alltid lika gott!
Kollade på Så ska det låta med snygg-Erik! Sen efter det blev det en film och godis!

Igår så blev vi bjudna på mat på Faluvägen. Malin hade gjort MASSA god mat och efterrätt! Det hade du gjort bra!! Tack så mycket för maten! =)

För övrigt så har det inte hänt så mycket.
Janne besiktade sin bil som gick igenom utan anmärkning (blir du glad nu Jan?!)
Vi har haft våran dag... 6 år nu! Självklart så fick jag ingenting men jag köpte iallafall blommor till Jan!
Köpte vasen till mig själv! (förstod ju att jag inte skulle få nått!)

 
                               | Lisa tyckte om dom |

Nu måste jag verkligen städa... har ju inte blivit gjort fast någon viss annan har varit hemma hela veckan!
Får se vad jag mer hittar på idag. Janne jobbar 12 timmar idag så är själv till kl 18!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Grattis till sex år :) Och vilka fina bilder från säckgången :)
Hur är allt, går det bra på nya jobbet?
Köket, är det klart?
kramar

2008-04-18 @ 11:01:08
URL: http://ninna85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0