Tisdag

Idag så har jag inte grejjat nått hemma alls!
Först så fick jag hämta Alexandra och åka med henne hem till sig för hon hade glömt skor och grejjer hemma. Haha! Virrpanna! =D
Sen åkte jag ner på stan en sväng... en snabb sväng för att vara mig! Köpte en grej till doppresenten som Elvira ska få och ett halsband med armband till Olivia!
Va till Sandra och tjejorna nu på eftermiddan. Så fina och söta tjejer ni har! Grimas Olivia är ju bara för härlig! =)

Olivia har pussat på lillasyster så det fastnat lite pepparkaka i pannan! Hihi!

Janne håller på och grejjar i tvättstugan. Byter ut vattenkranen tror jag... eller vad det heter. Men han trodde inte att vi skulle få igång det idag för det fattades tydligen nån grej som vi inte hade hemma.

Imorgon så ska jag följa med Sandra till Borlänge! Får se om vi hittar nått... hoppas det!

Ne... nu ska vi åka och handla. Ska först komma på nått bra och gott vi kan äta.

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0