Tack för igår!

Vill säga tack för en trevlig kväll igår!! (Har tyvärr inga kort att lägga ut) Det va roligt att träffas allihopa! Måste vi verkligen göra om!
När mitt nya kök är klart då ska jag bjuda hit er allihopa!! Kanske blir det lite Wii också då! =)

Och tack till Alexandra som stod ut med mig hela dagen igår!! Hade haft en lång och tråkig dag utan dig och Elvira!! =D
alex och elvira

Provade lite kläder igår när jag kom hem! Har inte riktigt bestämt vad jag ska ha på Elviras dop... men tycker om skjortan jag valde! Fast mina 30kr byxor vet jag inte om jag är så förtjust i, tycker dom va stora vid rumpan! Hihi! Kanske kan sy in dom på nått vis...

klädval

Syns kanske inte så bra på kortet... va lite svårt att ta kort på sig själv! Inte det lättaste att få med hela sig!
Ska prova lite mer kläder sen... kanske ändrar mig helt!

Tvättastugan är så gott som klart... tror jag! Golvet är då målat 2 ggr. Måste kanske fixa till kanten lite men det tar nog inte så lång tid. Sen ska ju maskinerna in och sättas igång.
Mest bara lite små fix och så kvar! Men det ska nog jag t.o.m. klara av!

Idag så känner jag att jag måste packa lite grejjer i köket! Så det bara är att börja riva. Är ju ganska mycket som ska packas ner om man tänker efter.
Sen plocka undan lite saker i källaren så vi kan få plats och ha ett litet provisoriskt kök där så länge.

Nej, nu måste jag dra mig härifrån så jag får nått gjort. Ska tydligen till Jägarnäs och äta! Bra det... då slipper jag tänka på att göra nå mat själv! Haha!

Tack än en gång till mina VÄNNER!

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0