Jag lever!

Va ett tag sen nu jag skrev något inlägg. Men känns som att jag bara jobbar! Har blivit en del övertid nu med sena kvällar så bloggande ligger inte först på listan över det jag vill göra när jag kommer hem.
Det är tur att jag än så länge tycker att det roligt och jobba! Annars skulle det inte funka och jobba så mycket. Trivs verkligen med allt, jobbet och kollegorna!

Lördag idag då. Och ska försöka hinna med och visa mig på två ställen ikväll! Janne's kompis ska han inflyttningsfest sen blev jag bjuden på annat håll också!
Sen imorgon ska vi rösta, kanske hinna med slutet på marknaden i Grängesberg och hälsa på min bror med fru. Dom har flyttat till ett hus på Knutsbo som jag är så nyfiken på!

Veranda bygget går frammåt. Trallen ligger snart på plats sen ska nog räcket dit. Janne sa att dom skulle börja med det imorgon men om jag känner han rätt så kommer han vara ganska bakis då så det blir nog inte imorgon! =)
Räcket på entrén är klart! Och det blev J*VLIGT BRA!!

Nu lite mat sen dusch inför festligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0