OMG!!

Fick jobbet som dokumentatör!! Får se hur det går då. Alla jag har pratat med säger att det är ett svårt och krävande jobb. Ska börja med 2 månader och prova om det är något för mig, om jag klarar av det! Men det tror jag att jag gör! Jag ger mig ju inte i första taget!
Så blir hemma till den 16 augusti!
Vi hade ju tänkt tagit en semester vecka lite senare i höst och åka utomlands men känns ju inte så bra och be om ledigt det första man gör på ett nytt jobb. Kanske får planera om lite...

Fredag idag då! Blir nog inte så mycket gjort! Fint väder och Janne jobbar eftermiddag.
Imorgon skulle jag vilja ha varit upp till Borlänge på Peace & Love! JAY-Z!!! Men det visar sig vad vi hittar på. Janne ska nog snickra också så kanske inte blir nått alls...

Kommentarer
Postat av: Nanna

Klart ni ska se Jay-Z. Blir nog grymt. :)

2010-07-02 @ 11:18:31
URL: http://bolanche.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0