Äntligen Påsk!

Som jag har väntat på Påsken! Två dagar längre helg, kan inte bli bättre!
+ att vi firar 8 år imorgon jag och Janne! ♥ Tiden går så himla fort.
Vi har bokat in oss på ett hotell i Västerås bara för att komma bort lite och inte fira påsk då det är påskafton precis på våran dag.
Bastun med panoramafönster på 25:e våningen vill jag gärna besöka!


Idag ska det komma karlar hit till Janne. Har hört prat om öl och poker! Så vi får väl se vad jag hittar på.
Sen på söndag så ska vi få påskmat vid Janne's föräldrar. Så det blir en lugn och skön helg med massa mys!!

Vill önska er alla en GLAD PÅSK om jag inte hinner göra det sen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Glad Påsk! Hoppas ni får en bra helg! =)

2010-04-02 @ 16:25:30
Postat av: Therese

GRATTIS till era 8 år, en dag i förväg!! :D Ha det så mysigt!! GLAD PÅSK! :D Puss!

2010-04-02 @ 21:11:48
URL: http://haksberg.blogg.se/
Postat av: Fia

GRATTIS på eran dag!! Och Glad Påsk Kramar

2010-04-03 @ 11:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0