Så trött idag!

Känns som att det va jag som var ut och festade igår! Fast jag bara va chaufför!!
Men när jag kom hem så slog jag på tv:n och fasnade i en film! Mask hette den med Cher. Handlade om hennes son som hade någon konstig sjukdom så han fick alldeles för stort huvud. En ganska gammal film så ni har säkert sett den. Slutade så sorgligt så jag låg där och grät kl 05 på morgonen!

Sen när klockan är 9 så kommer Janne och väcker mig och tycker att jag ska komma upp och äta frukost för han hade gjort till mig med! Händer ju inte så ofta så jag fick väl pallra mig upp då!

Ne, nu ska jag försöka orka göra lite nytta med och städa eller nått!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va längesen jag såg den filmen! Men jag har för mg att den är riktigt bra och sorglig?!

2009-09-20 @ 20:49:39
URL: http://villanochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0