*trött onsdag!

Åh idag känner jag mig bara allmänt trött!! Hela dagen dessutom! Usch för sånna här dagar... inge roliga alls.
Inte kom jag ut på någon promenad heller. Hade för många ärenden efter jobbet så när jag kom hem så satt jag mig bara... FARLIGT! Det ska man inte göra har jag ju sagt! Gah!
Imorgon ska jag rycka upp mig och ta mig ut!

För övrigt så kommer det nog inte gå som jag vill med jobbet. Känner på mig att den här gången så kommer det inte bli någon mer förlängning! Att bara veta att man har jobb 3 månader åt gången är inge roligt i längden sen när nånting säger mig att det tar slut nu vid årskiftet är inte heller nå roligt!
Klumpen i magen börjar komma krypandes...
Det är tur att jag har Janne, mina vänner och familjen!

Nu ska jag slå mig ner i soffan och inte göra någonting! Eller jo, vänta på GREY'S!!

Kommentarer
Postat av: Mäjlin

Håller ALLA mina tummar på att du får fortsätta på jobbet :) Förstår att det inte är roligt att inget veta :( Hoppas verkligen att det löser sig..



Puss&kram

2009-10-14 @ 21:18:41
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: alexandra

Håller mina tummar jag åxå..hoppas du får vara kvar & slipper ovissheten!

Kram

2009-10-15 @ 07:34:50
Postat av: Therese

Men Anna,det kommer gå bra ska du se! Håller mina tummar för att det går vägen... Vet hur det känns med den där klumpen i magen..hua... Pussar å kramar! <3

2009-10-16 @ 09:25:29
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0