Tisdag!

Och idag är det Desperate Housewives!! Annars vet jag inte vad det bjuds på i tv-väg!
Blev inte av med någon promenad idag. Har tänkt att jag ska försöka ta mig en runda direkt när vi kommer hem så jag inte går in och sätter mig ner bara... det är farligt det! Sätter man sig framför tv:n eller datorn så blir man kvar!
Men jag följde med Janne och Jocke till tippen istället. Slängde allt skit som var kvar i källaren! Va hur mycket som helst!! Tror vi fyllde hela Jockes buss med bara grejer från oss! *oops* Men nu är det tomt i källaren iallafall!! Och jag rörde på mig ändå fast det inte blev någon promenad!

Ne, nu ska jag gå och hjälpa Janne med maten!
(Ja, hör och häpna! -> hjälpa Janne med maten!!!)

Kommentarer
Postat av: Mäjlin

ojojoj, kan jag skicka Jocke till Janne på matlagningskurs?? ;)

2009-10-14 @ 10:06:15
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Anna

ja, men malin... det blir nog inge bra! för om jag ska vara helt ärlig så tror jag att janne kan laga lika mycket som jocke!! bröderna norman du vet!! ;)

2009-10-14 @ 20:44:10
URL: http://janneanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0