Ensam hemma!

Sitter här och väntar på att Idol ska börja! Idag är det ju Michael Jackson tema så jag hoppas att alla kommer göra bra ifrån sig så dom inte förstör låtarna!!

Janne var tvungen att åka ner till Spendrups i Vårby igår för det stod still där. Så han hann nästan bara hem och packa sen blev han upphämtad! Har inte gått så bra idag för dom vad jag kan förstå. När dom fixade ett fel så blev det bara nått nytt. Men han ringde och sa att dom var klara nu iallafall fast han visste inte om han skulle åka hem idag eller om han skulle stanna över natten och åka imorgon bitti. Det visar väl sig!

Jag ska då sätta mig i soffan och ladda inför Idol!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0