Tråkig vecka!

Trodde ju som sagt att Janne skulle vara hemma den här veckan. Men tji fick jag! Han jobbar f*cking j*vla eftermiddag!! (Som vissa brukar kalla det! ;)) Och jag gillar det inte!!
Så tråkigt! Ser ju varanda inte alls nästan. Jag sover säkert när han kommer hem och han sover när jag åker till jobbet! TRIST SOM F*N!
Sen måste jag laga mat och äta själv! Inte heller så himla roligt! Idag blev det kålpudding, får se vad det blir imorgon! Måndagen är avklarad iaf.
Jihoo! Vilket muntert inlägg...

Nu ska jag ta kväller och kolla på Ullared!

Kommentarer
Postat av: mäjlin

Tröööök :( Du får komma ut hit så får du sällskap :) Slipper du äta själv också för här bjuds det mer än gärna på mat om du vill:)



Gud så gott med kålpudding....fusk..;)



KRAMAR

2009-11-30 @ 20:26:29
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Therese

Jaa,det suger med fucking jävla eftermiddags pass! GRR! Puss!

2009-12-02 @ 09:40:17
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0