Lördag och bio ikväll!!

Idag är det strålande sol och 8+ grader! Men tänk vilken fin dag det hade varit om det låg lite snö på backen också och någon minus grad istället! Nackdelen med att det är strålande sol är att nu ser jag hur skitiga mina fönster är... inge bra! Känner verkligen inte för att ta dom idag. Kanske får försöka göra det imorgon.
Janne får hjälp med det sista på taket idag. Så han kommer jag nog inte se mycket av. Han ska dessutom åka och jobba vad det verkar som.
Jag måste åka ner på stan en sväng nu tror jag. Inhandla lite nytt smink sen tror jag att jag kommer köpa den första julklapparna för iår! Börjar känna den där jul stressen då det verkligen är 1 advent nästa helg!
Sen ikväll kl 20.30 så ska vi se New Moon!!!!!
Så då vet ni vad vi kommer att pyssla med en dag som denna!

Vad ska ni göra idag?

Nu blir det en dusch sen iväg!
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: mäjlin

Mysigt med bio :) Tänk om jag kunde få med mig min Norman på bio nån gång ;) haha, känns hopplöst!! Hoppas ni får en trevlig kväll, jag sitter här och väntar och hoppas på att du kommer ut och säger hej en sväng idag :) Puss & kram

2009-11-21 @ 12:32:54
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken tur för mig då att jag kom! :)

Och mat fick vi i oss efter många suckar från karlarna! ;)

2009-11-21 @ 16:24:53
URL: http://janneanna.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad avundsjuk jag är :( vill också se den filmen.

Hoppas ni haft en trevlig dag:)

En annan har jobbat och myst med min prins och så var vi på julmarknad, skulle kolla på grisar och hästar, men emil sov under tiden, typiskt!!

kraam

2009-11-21 @ 21:26:30
URL: http://ninna85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0