Jaha, nu då?

Janne har åkt och jobbat... igen! Han ska jobba natt denna vecka. Kul värre!! Sova ensam hela veckan +helgen då han har en 24 timmars helg! Får stå ut för nästa veckan är han ju hemma hela tiden istället! Så ska väl kanske inte klaga. Men jag tycker ju inte om att sova själv...

Men jag har ingen aning om vad jag ska göra nu?! Blev totalt uttråkad på allt. Ingen lust att göra någonting. Gå och lägga mig kanske. Tror det börjar en film på tv4 som ska vara bra. Shooter? Någon som sett den?

Bror min och en kompis till han har varit här från fredag till lördag. Dom håller fortfarande på och grejar på tomten. Kommer nog ta lång tid innan det blir klart!
Jag och Janne va även där idag. Tog hand om det sista som dom inte hann göra igår kväll innan det blev kolsvart!

För övrigt så var filmen igår jätte bra!! Gillar verkligen dom där filmerna. Så nu får jag vänta på nästa igen...

svammel... svammel...

Ne, nu blir det sängen! Go'natt! Och ha en bra kommande vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0