Veckan som va!

Tänkte uppdatera lite om vad som hänt nu i veckan! =)

I måndags så va jag med Alexandra occh Elvira till Borlänge en sväng! Dom slängde i princip ut oss... tog tid på oss för vi hade ju inge bråttom... men det fick vi sen när dom sa att de skulle stänga om 10 minuter i högtalaren! =)
Har ju alltid lika rolig med mina tjejor!

 
| Roligt och prova mössor! |

Sen har jag inte gjort så mycket mer, jobbade onsdag till lördag.
Fast vi hade ju tjejfest och utgång i lördags! Va hur roligt som helst!! Men jag hade fått nog kl 01 så då gick vi till McDonalds och väntade på Janne.

Tack för en trevlig och rolig kväll tjejer!!
Skicka gärna bilder till mig någon!! =)

Köket är inte klart än... Janne har grejat för fullt men allt har bara krånglat för han. Tråkigt när inget går bra!
Janne hade ju tänkt och haft fest nu till helgen när han fyller men blir inte nå av med det nu iallafall! Vill inte ta hit folk när det ser ut så här och inte är klart! Så vi får väl se hur det blir framöver!

Ne, nu ska jag fortsätta städa och plocka.
Vi kanske kan börja med väggarna snart och tapetsera! =) Men måste plocka undan massa grejer i hallen och så först!


Slänger in en puss och kram till Thea som blir 5 månader idag!



Tack för den här gången!

//Anna

Kommentarer
Postat av: Mäjlin

Ja tack själv för en super trevlig kväll=D..Måste vi göra om..

Pussar & Kramar

2008-03-03 @ 14:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0