Shopping...

Äger ett par röda krukor nu! Blev inte dom jag hade tänkt från första början men dom här va billigare! Hehe! Tyckte att det blev bra iaf!


Sen köpte jag mig ett par svarta byxor... nästan som "fin byxor" med pressveck fast i ett hårdare tyg. Tänkte att jag kunde ha dom och variera med alla jeans jag har sen när jag ska börja jobba!
Köpte även två t-shirtar... dom va så billiga så jag kunde inte låta bli. =)

 


Har kanske inte berättat att jag fått ett jobb!! HURRA för mig!!=)
Ska börja på ABB i Grängesberg när allt är klart med proverna från hälsokontrollen och dom har fixat ihop ett avtal. Men är väl tänkt att jag ska börja så fort som möjligt.
Så då blir jag en kontorsråtta! ;)


Ne, nu ska jag kika på Sjukhuset sen So you think you can dance!

Slut för denna gång!

Kommentarer
Postat av: Nanna

Grattis till jobbet!!

2008-03-27 @ 17:46:45
URL: http://nanna81.blogg.se
Postat av: Sanna

Grattis

2008-03-27 @ 18:51:35
Postat av: Emelie

Grattis till nya jobbet :-D

2008-04-07 @ 16:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0