Ny vecka igen!

I helgen så va det Melodifestival finalen. Så Alexandra och Jonas va här och tittade på den med oss. Fast först så va vi till Akropolis och åt! Inte alltid man gör sånt, men gott va det! =)
När vi kom hem hit från stan så bunkrade vi upp med chips, dipp och MASSA godis!


| Åt massa gott |          | Spelade Wii |
                                       Guitar hero

Sen kom Janne till mig och Alexandra och sa att han bara tog RÖDA godisar!
Vilket ni ser att han inte gjorde!




Det va verkligen det bästa på länge!! Vi skrattade till vi grät... ja, ni kanske vet va jag menar?!

 

Hade jätte trevligt och roligt den kvällen! Tack för det min vänner!


Här hemma så har vi hunnit tapetsera och kaklat lite! Blir verkligen hur bra som helst!! Det har jag gjort bra! Hehe!

 
Såg att bänkskivan va lite skitig, men det får ni ta! =)

Ne, nu ska jag ta mig en dusch!
Ha de bra!

//Anna










Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

jag är trött på melodifestivalen

2008-03-17 @ 10:20:07
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0