Låång helg!

Har verkligen varit en lång helg... ingen rolig helg heller!
Fast i fredags va vi först en snabbis till Faluvägen 97 och lämnade lite påskägg! Sen åkte vi till Wahlund/Fahlén och kikade på Let´s dance.
Så långt va helgen toppen!
Men igår blev jag liggande med magknip. Hur tråkigt som helst! Så fort jag åt så drog magen ihop sig! Inget annat! Weird!! Idag mår jag hur bra som helst! Ätit utan problem.

Har verkligen INTE GJORT NÅTT ALLS IDAG!! Och Janne är bakis... behöver jag säga mer?!
Känner att jag måste iväg och göra nått imorgon! Kanske en sväng till Borlänge?! Utan pengar?! Ja... varför inte! =)
Lite måste jag nog kunna skrapa ihop!
Får se vad morgon dagen har att erbjuda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0