Vilken otroligt bra kväll vi hade!

Tycker verkligen att det va en lyckad kväll igår på LA-festen! Hade jätte trevlig här hemma med lite grillning sen hade jag jätte kul på stan med lite dans på bord osv! + att det va en lyckad morgon efter... jag var bara lite trött och slö då!

 

Men vi lyckades bara ta 3 kort igår... 2 nästan lika. Tänkte inte nå på att ta fram kameran. Skulle ta med mig den när vi skulle ner på stan men Janne visste inte vart han hade lagt den och jag hann inte leta efter den för vi fick så brottom ner... vi glömde bort tiden lite! =)

Tack allihopa för en trevlig kväll! Och tack till er som ville komma hit och besöka oss lite! =)

Jaja, ska väl försöka bli lite trött nu då så jag kommer upp imorgon!

Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Mäjlin

Ja det var en riktigt trevlig kväll:-)Måste göras om snart;-)

2008-06-30 @ 11:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0