idag går de dåligt...

lite motgångar idag, inte bra... inte alls bra såhär på slutspurten.
förkyld? inte såvit ett skit inatt, trött hängig men framförallt nå så fruktansvärt snorig!!!

har nyst 14700ggr sen jag vaknade imorse... hur kul e det... helt snurrig efter varje gång sen ska man stå på stegar och plocka upp saker från marken, slänga skräp...  : /

dök in som vad som kändes den sista personen på apoteket idag... hyllorna tomma och en miljard med pensionärer som var tvungen och fråga om varenda lite grej. lyckades sno åt mej de två sista förpackningarna med nässpray(Nezeril smygreklam). fy fan, när blir pensionär då ska jag också gå runt på stan och vara ivägen... sur ska jag vara, käpp ska jag ha... klaga på att dom bytt förpackningen på min medicin och jag vill ha den så som den såg ut förut...

nu har jag nyss klämt en burgare med jonas ute på framsidan, de kom en skvätt regn men inte mer....
slog ikull mej på soffan en fram tills nu... skruvat upp gips i ett hål vi gjord för ny el... måste få motivation så jag väntar in anna... hon får nog igång mej igen med lite tjat...

ska kasta i mej två alvedon och vänta in henne.

ps. jag ska aldrig köpa en mercabuss... för info.
och glöm inte att kolla in den senaste filmen på cityR1
//janne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0