Detta har hänt!

Det lilla som har hänt vill säga... =)

Hade besök av Alexandra, Jonas och Elvira en lördag (kommer inte ihåg vilken). Grillade lite och spelade plump! Albin var hos sin mormor.

 

Vira pira va uppe med oss sent... sent... hon hade feber lilla snufflan.

Har även gjort detta...

Stod en stor buske bredvid trappen + en klätterväxt som hade börjar växa inåt mot dörren! Va inge fint! Så nu har vi lite mer plats där. Roten ska naturligtvis grävas bort när vi ska dränera... när det nu händer?! (JOCKE??!!)
Så här såg det ut före...
 

 Sen har jag även införskaffat mig en dammsugare... en batteridriven.


Läcker eller hur?! =)

Nått annat roligt har jag inte att berätta!




Kommentarer
Postat av: Mäjlin

han kommer när han får tid ;-)..är lite mycket nu bara..har lite mycket att göra kan jag säga + att han inte varit hemma en kväll med familjen på säkert 2 månader nu..=(..

2008-06-13 @ 10:19:52
Postat av: Anna

Ja, jag vet! Var bara en skämt pik! =)

2008-06-13 @ 18:16:10
URL: http://janneanna.blogg.se/
Postat av: mäjlin

Det förstod jag med=D..hihi..

2008-06-14 @ 15:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0